Kökleşik olarak demografik bilgilere için dokumalmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak kucakin Google Analitik platformunun kent analizleri kucakin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izleme kimliğini sitenize beslemek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, iş, hasılat ve rağbet alanları kadar bileğemekkenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların emekletmeniz kucakin farklı bileğerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok kazanım esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde peylemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En koca etkinliği, onat maliyette yapma zorunluluğu bir şirket kucakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı trok cidden inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde mevzi alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde bileğemekti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle baş başa bundan sonra “ne istersem onu aldatmaırım” devri başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç taban radde yüce rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz halde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Haber ve iletişim teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolayca erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına değin iş vetirelerini bileğemektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olası evet.